Escola de Pares i Mares. Com educar en les competències del S. XXI. Dilluns 26 de novembre

El curs passar es va celebrar al Vila la 12 Escola de Pares i Mares dels Instituts públics de Gràcia que sota títol Surfejant l’adolescència: reptes i humor, va comptar amb la participació de l’Anna Manso, en Jordi Bernabeu i el col·lectiu Enruta’t.

Ens va quedar pendent una activitat que per qüestions de dates no es va poder fer:  el Cineforum i debat a partir del documental Most Likely to Succeed.

Aquest documental, utilitzat pel programa Escola Nova 21 per inspirar i afavorir el debat en els centres educatius, és un exemple interessant de pràctiques educatives que tenen com a objectiu el desenvolupament integral de les persones en totes les seves dimensions, cognitiva, emocional, social i ètica, amb un èmfasi especial en l’autonomia de l’aprenent, la presa de decisions i l’educació del seu esperit crític.

Durant el debat parlarem sobre alguns aspectes clau, com ara: quins objectius es persegueixen? com s’entén l’aprenentatge? quin és el rol de l’alumnat, del professorat i de les famílies? El debat estarà moderat per la Marta Pujadó i en David Pérez, representants  de les Xarxes pel canvi impulsades des del Consorci d’Educació de Barcelona, i que són també d’Escola Nova 21.

Dia: Dilluns 26 de novembre de 18h a 20h

Lloc: Cinemes Girona. C/ Girona, 175, Barcelona

Entrada gratuita.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s