Consell Familiar: Teatre per famílies amb adolescents a la Sala Bekckett

“Famílies amb veu” us recomana l’obra de teatre CONSELL FAMILIAR a la Sala Beckett i a més a més us oferim descompte

El 21 de novembre estrenem l’espectacle Consell familiar, sorgit del treball que l’autora Cristina Clemente va realitzar amb alumnes de l’Institut Príncep de Girona en el projecte ‘En Residència’ del curs passat.

Precisament perquè ha estat escrit en el context d’un Institut, és una comèdia crítica que considerem interessant per als pares i alumnes en aquestes franges d’edat.

Trobeu la informació completa de l’espectacle aquí.

Estem oferint dues promocions:

–       Fins al dia de l’estrena (21/11): entrades a 10€ (+ 0,75 despeses de gestió) si es compren a través del nostre web salabeckett.cat.

–       Després del dia de l’estrena: entrades a 12€ si vens al teatre en família.

Mínim 3 membres. Caldrà reservar prèviament les entrades a reserves@salabeckett.cat i demostrar-ho ensenyant el llibre de família a taquilla.

Com que Consell familiar estarà en cartell fins al 4 de gener de 2014, ens ha agradat la idea que les famílies vinguin al teatre aprofitant les festes de Nadal.